fredag 6 februari 2009

En utmaning...

Kom från filiduttan!

Regler:

1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.

2. Länka sju personer i slutet av ditt inlägg som du vill ska anta utmaningen.

3. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.

1. Jag är grymt svag för mögelost, helst kvibille gräddädel.
2. Jag har mild telefonfobi, hatar att ringa om det inte är till mina närstående, då kan jag babbla på hur mycket som helst.
3. Jag ser nästan aldrig på tv (det brukar begränsas till nån glimt av barnkanalen när ungarna ser), däremot är jag helt hooked på ett flertal serier som jag laddar ner och följer.
4. Jag har hår under armarna. ;)
5. men satan vad svårt det är att komma på nåt! jag sjunger med i mina favvolåtar (högt!) när jag kör bil.
6. Fick jag bestämma skulle jag tillbringa minst 1 timme/dag i badkaret med kokhett vatten och en bra tidning/bok. Det finns inget skönare!
7. Jag är rätt bra på att bitcha ibland...

Och jag utmanar;
1. Irica
2. Heidi K
3. Cocine
4. Susanne
5. Chukka
6. Taquine
7. Blackbeemer

Inga kommentarer: