tisdag 14 oktober 2008

*raaap*

Jag hade en ananas hemma på väg att bli dålig. Jag är den enda hemma som gillar ananas och jag var inte sugen på att äta hela själv bara som den var, så jag gjorde smulpaj med ananas. Dessutom råkade det finnas vaniljglass i frysen. Grymt gott!
I dagarna har vi fått upp en spegel i hallen, krokar på barnnivå till ungarnas kläder, tidskriftsamlarna i sovrummet och ljushållarna i lillhallen. :) Ny, förhoppningsvis någorlunda funktionell, pappersinsamling är fixad och det ser allmänt nästan ut som ett helt hem igen.
I morgon är ambitionen att ta mig ut på minst en långpromenad, men jag är så värdelös nu för tiden så jag vet inte om jag lyckas, men jag satsar på det iaf nu. Sen om jag faktiskt får sova på natten ökar chanserna att jag ska orka röra på mig betydligt, senaste två nätterna blev det inte mycket sömn eftersom liten Freja hostade så hon spydde... Skitkul. Inte.

Jag planerar lite för Halloween, vill spöka ut mig ordentligt! Visst är det fredagen som gäller?

Inga kommentarer: