onsdag 10 september 2008

Sovmorgon *oops*

Det var inte riktigt meningen... Om en kvart ska dom egentligen vara på dagis men dom har precis börjat äta frukost... Jaja, spela roll... Sen när jag lämnat dom ska jag cykla till Storheden så Heidi kan hjälpa mig att kopiera mitt arbetsgivarintyg, jag har ju bara ett ex och behöver minst två. Dessutom börjar det väl vara hög tid att skicka in det nu med tanke på att det var typ en månad sen jag anmälde mig till arbetsförmedlingen...
Ska ladda lite ny musik till telefonen också så jag har nåt att lyssna på när jag cyklar, det kommer ju att ta en liten stund.
Jag gillar att vara arbetslös just nu faktiskt, dels har jag ju inte haft semester på ett år och dels finns det massor med saker som jag bara inte har gjort senaste månaderna för att jag inte har hunnit eller orkat pga att jag jobbat så mycket...

Inga kommentarer: