torsdag 19 juni 2008

yeay

plus 40 timmar jobb denna veckan. kortvecka och allt... nu är det förberedelse inför morgondagen, vi ska cykla till hägnan och midsomra där om vädret duger. :) Kokar mackisar nu så vi kan göra pastasallad.
jag har en grej på gång, jäklar vad kul det ska bli!
Dessutom börjar jag känna mig iaf liiite mer säker på att ratta lastbilen på jobbet, det går jättebra att backa till lastbryggan på jobbet och jag tar mig dit jag ska när jag ska iväg också utan problem. Igår var jag till Olivers med grejer och där måste man backa i en smaaaal passage, det är typ 2 dm fritt max på varje sida, men det gick hur bra som helst. Sen är jag lite osäker på hur långt bilskrället är, så jag tar till marginal och brukar hamna typ 2 meter längre ifrån än vad som skulle vara bra, men det är ju bara att hoppa in och backa lite till. :)
Andreas fyndade ju nåt kapitalt igår! Eller jag rättare sagt, för det var jag som hittade annonsen, men det var ju till honom. Hur som helst, en nyproducerad Kronan-cykel för bara 400:-! I superfint skick! Jag är skitnöjd!
Fixa klart dags nu. Bra att packa klart det som går på kvällen så blir det inte lika mycket panik på morgonen.
Vad ska ni göra imorgon?

Glad midsommar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Var ni på Hägnan? Vi var där och hade det riktigt gött :)
Kram Susanne