tisdag 24 juni 2008

KA-tjing!

Nu syns min semesterlön från KG på kontot! 21000 kronor! Yeay! Flera tusen mer än vad jag vågat hoppas på! Satan vilket tillskott! Det underliga är att min lön från nya jobbet inte syns, och den ska ju också komma imorrn alltså borde den synas, jag blir ju lite fundersam. Dessutom är det som vanligt tjorv från försäkringskassans hemsida, dom har ju problem med att betala ut vab-dagarna... Första vändan anmälde jag för 6 veckor sen och dom "har ju en handläggningstid på 4 veckor". jaha, var är mina pengar då? Andra vändan är det 4 veckor sen jag anmälde, men då gjorde jag samtidigt en inkomständring eftersom jag vab:ade från nya jobbet och inte KG. Så dom pengarna lär jag väl få se mig i månen efter... Senast jag vab:ade gjorde jag första anmälan tillsammans med inkomständring i december, pengar fick jag i april... Att det alltid ska vara sånt jävla tjorv.
Nu är jag snart på väg till jobbet, har haft "sovmorgon", behövde ju inte kliva upp före 6... :p

1 kommentar:

kulli sa...

Härligt! Ta nu och skicka lite till fattiga mig ;-)