lördag 24 maj 2008

Äntligen människa!

Jag klarade inte att jobba förra veckan... Helgen kände jag mig lite bättre, måndagen for jag till jobbet men började på dåligt på en gång. Matt och yr och en allmän obehagskänsla liksom. Så jag for hem, intog soffläge och stannade i det i princip hela veckan. Jag har sovit sjukt mycket den här veckan. Lätt minst 10 h/natt och säkert 4-5h/dag också, om inte mer. Tur att ungarna har uppfört sig, vi har kollat på disneyklassiker i sängen och somnat av dom tillsammans. Igår började det kännas bättre och idag har jag faktiskt känt mig normal. I onsdags blev jag totalt slut av att gå till bilen, åka till Toscana och hämta pizza och sen åka hem. Så slut att jag inte ens kunde äta pizzan vi hämtade... Fatta hur risig man är när man känner sig nära döden av en sådan "utflykt"...
Idag har jag som sagt orkat göra saker. Plocka undan disken utan att behöva vila flera timmar efteråt. Orkat ta mig ut och gå till affären utan att bli svimfärdig av bara tanken. Jag har svårt att själv fatta hur sänkt jag var, men jag hoppas jag aldrig mer behöver må så dåligt igen, det har inte varit roligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

skönt att höra