fredag 12 december 2008

Sådärja..

Äntligen fick vi rätt mot jävla skit-Expert, det har ju "bara" tagit 3 veckor att få det ur dom, och nu kommer det förmodligen ta minst lika lång tid till innan jag får hem datorn... SATAN vad less jag är! Jag hatar dom! Men jag får min dator lagad och slipper betala nåt, och det är väl huvudsaken, men kul att det ska ta två jävla månader innan nåt händer, när vi i början fick oss inbillat att det skulle ta typ en vecka..
Kul också att idioterna på skitbutiken inte kan ringa och meddela oss när det händer nåt, eller ringa och höra med oss hur vi vill göra när det dyker upp nya frågor, det försenar ju en hel del det också.
Vi har iaf haft en vettig människa att prata med, butikschefen på Expert i Kista, och det sista han hade sagt igår när han pratade med idioterna häruppe var att de på EN GÅNG skulle ringa oss, be om ursäkt för att det varit ett sånt jävla tjorv och förklara för oss hur det skulle bli. Tror ni vi har fått nåt samtal? Nä, så klart inte. Kommunikation verkar inte vara deras starka sida...

Dessutom har A varit tvungen att gå loss på ordföranden i vår bostadsrättsförening också eftersom han också är en totalt inkompetent person som inte klarar av att ta tag i saker han har lovat att ta hand om. Fortsättning följer väl på den följetongen också, kortfattat (om jag nu inte skrivit om det tidigare) så handlar det om att carporten VI blivit lovade helt plötsligt var uthyrd till någon annan, vicecärden vägrar erkänna att han gjort fel och ordföranden klarar som sagt av inte att ta tag i det. Det är två veckor sen vi blev av med carporten och ingen ny har vi fått, trots att vi första dagen blev lovade att vi skulle få behålla vår gamla plats...

JAG HATAR FOLK!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men fyyy.. sånt där får ju en att banga ur. Jävla expert. Vad fult gjort med carporten med. Hoppas de löser sig eller allt brukar ju vända tillslut. Kram

Anonym sa...

det var från mig :)
/Malla

Anonym sa...

give it to me baby! Recepten alltså! :P