lördag 22 november 2008

pajkon...

min jävla dator är paj, en liten plastmojäng i hålet där man pluggar in laddaren har lossnat... lämnade in den i förrgår, förhoppningsvis tar det inte mer än en vecka, han på expert sa dels att sony-datorer brukar typ aldrig paja (typiskt att min gör det då) och dels att dom brukar vara riktigt snabba på att fixa felen när dom väl pajar. Andra märken tar typ tre veckor, sony en vecka. Men det kommer säkert inte vara så för mig, det lär väl ta en månad minst... Men man kan ju alltid hoppas... Jävla skum grej att paja btw, det är ju inte så att jag kopplar ur strömmen till datorn särskilt ofta heller...
Det är dryyygt att inte ha en egen dator, och stört att vara utan de lösenordsskyddade bloggarna jag läser, inte minns jag ju lösen och sånt, det har datorn fått sköta åt mig. Dessutom kommer jag inte åt mailen och jag ids inte sitta på msn på A:s dator, så jag kommer vara lite off tills jag får min egen dator igen.

Inga kommentarer: