onsdag 29 oktober 2008

Utmanad!

Det händer inte ofta...
Jag har blivit utmanad av Erika.

Regler:
¤ Länka till den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
¤ Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga, personliga och knäppa.
¤ Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

1. Jag har mot alla odds börjat sy en massa barnkläder och äger nu 2 symaskiner. Både en overlock och en vanlig, båda nya och fina... Jag fick nog med nöd och näppe godkänt i syslöjden, så det är ju en liten överraskning.

2. Fryser nästan jämt och har skitsvårt att få upp värmen. Om jag inte blir nervös, för då svettas jag.

3. Sover helst naken.

4. Tvättar håret med bara vatten. Använder aldrig schampo och/eller balsam.

5. Är bra på att slösa pengar, men sparar ändå en del.

6. Blir vansinnig när folk kräver saker av mig och gör gärna tvärtemot om jag kan, bara för att.

7. Epilerar istället för att raka. Överallt. ;)

Jag utmanar:
Filiduttan
Therre
Cocine
Heidi
Ellen
Anneli
Minna

Inga kommentarer: