onsdag 10 september 2008

Kallt ute..

Jag cyklade till Storheden imorse när jag lämnat ungarna på dagis och det var skönt, men när jag skulle hemåt kändes det riktigt ruggigt, så jag begav mig in på H&M där jag letade rätt på vantar och mössa åt mig.. Då kändes det lite bättre iaf. Lilla Spike är duktig när man cyklar, han sitter fint i cykelkorgen när det är för mycket trafik/andra hundar/människor och annars får han springa bredvid och han hänger med bra. :)
Sen orkade jag äntligen rensa i skåpet ovanför micron där alla lönespecar, instruktionsböcker, gamla kvitton etc. etc. har hamnat. Det var kaos därinne och så fullproppat med grejer att man fick liksom balansera in mer saker, men nu är det fin ordning där, jag har slängt en hel del också... Samma som med skafferiet, där blev det 3 kassar med grejer som aldrig mer kommer användas/hade utgånget datum... Vilket slöseri... Men nu ser det iaf bättre ut.
Projekt för morgondagen då? En garderobsrensning skulle behövas, likaså en källarrensning, men det faller på att vi dels inte har fått garderobsväggen helt klar och dels på att vi ska hyra ett till källarförråd men inte fått tummen ur. Så inget av det känns riktigt vettigt att börja med.
Åh, jag köpte en så cool väska igår... Det var rea på barbarella och jag bara råkade...

Inga kommentarer: