torsdag 11 september 2008

Jag borde...

slita mig från datorn och göra någon nytta! Jag skulle behöva fara en sväng till Storheden, men jag orkar inte nu. Eftersom jag inte ens ids det borde jag iaf lägga mig i soffan och kolla på nya avsnitt av Californication. Kul serie, med David Duchovny (alias Agent Mulder för er som kollade på Arkiv X (jag gjorde det inte)). Men fogarna är iaf halvvägs klara, eller kanske 1/4 klara? Dom är rengjorda och fogfixade iaf, men det ska torka 4 timmar innan jag kan torka bort det som hamnat på kaklet, och sen måste jag förmodligen köra en vända till, för det lyser igenom rätt mycket mörkt.

I morse dog jag nästan. (Är du känslig kan du nog sluta läsa nu).
Jag åt knäckemacka med ungarna när jag började få ont i magen, men det kändes inte så illa, så jag åt upp mackan. Sen kände jag ett akut toa-behov och väl på tronen svartnade det nästan för ögonen. Som mensvärk fast tusen gånger värre. Det spelade ingen roll hur jag satt, det kändes som att jag skulle dö i förfärliga plågor.
Jag satt där och svettades av smärtan och undrade hur länge jag skulle behöva uthärda detta, men efter kanske en kvart eller nåt (tidsuppfattning är inte min starka sida) började det släppa litegrann och slutligen kunde jag lätta på ändan och hoppa in i duschen, kan ju inte påstå att jag kände mig fräsch, svettig och skakande... Fy fan.

Freja är förresten nyfriserad, ganska kort page, så himla söt! Hon klippte ju sig själv litegrann på ena sidan av huvudet för några månader sen och nu börjar det äntligen ha vuxit ut någorlunda, så jag klippte allt till den längden. Ska se om jag lyckas få till något bra kort på det.
Alma klippte sig också, men inte lika mycket. Kortade luggen någon centimeter och toppade resten.

Nä, nu ska jag hinna med ett avsnitt sexmissbrukande ex-agent iaf innan jag ska hämta smågrisarna på dagis, sötnosar. Vad ska jag göra sen?

Inga kommentarer: