onsdag 9 januari 2008

Slutkörd!

Jag var och provade spinning idag! SATAN! Det var sjukt jobbigt! Men jag ska nog dit fler gånger, har ju bara en månad på mig att komma i hyfsad form så jag tar mig i klänningen jag ska ha på farsans bröllop. Dessutom har jag ju en deal med en jobbarkompis och det är ännu en anledning. Dessutom har jag kört min träningsvideo, den är grymt bra, det är tre 30-minterspass med bodypump, boxercise och core. Bodypumpen gav klart mest, så jag kanske bara kör den i framtiden, eventuellt med kanske var tredje pass boxercise, men lite coreträning är nog inte fel egentligen. Fast jag känner att jag måste bygga upp lite grundstyrka innan jag klarar den ordentligt.

Jag har äntligen kommit på hur jag vill ha min tatuering, problemet är bara att den inte finns annat än i min fantasi. Så jag måste fixa bra beskrivande bilder och ta mig till Thomas på AEON så att han kan rita upp den åt mig. Jag är grymt peppad iaf, det känns så kul att äntligen ha kommit på nåt som jag verkligen vill ha och som dessutom har en betydelse/symbolik. Jag vill dessutom skriva ungarnas namn nånstans på Tengwar (alvspråket/alfabetet i Sagan om ringen), går det gör jag nog det samtidigt, annars får det vänta lite.

5 kommentarer:

Anonym sa...

vad heter träningsvideon hurtbulle?

kulli sa...

Åh.. Tur jag inte följde ;-) jag far nog på intron idag så då kan vi väl far tillsammsns näst gång?? Behövde man bra brallor el? ;-)

Anonym sa...

vill åxå veta vad filmen hette? :)/Susanne

Anonym sa...

gud vad du är duktig på att träna! själv har jag köpt ett träningskort genom jobbet, men jag har inte ens orkat gå och hämta ut det!!! ;o)/maria k

Anonym sa...

hehe, klart att ja vill ha vagn, om man typ åker på hundutställninga, ska bort över helgen å så;)
Men en v70 då rymms vi alla, då återstår dock å sälja våran;)