tisdag 25 december 2007

Julafton

Vi hade det trevligt igår, men jag är förkyld. :( Snorade hela dagen och hade inte så mycket matlust, men det kanske är lika bra.. Fast godis åt jag ändå.. Tomten kikade förbi en sväng och F tyckte att han var lite läskig, men hon vågade vinka iaf när han gick.
Redan på morgonen fick dom öppna det största paketet från oss och det blev en succé, främst hos Freja, hon är en liten musiker. :)


Sen blev det böcker, prinsessklänningar, nallar, F fick Pippiböcker, -filmer och en Pippi-docka. Jag fick duntofflor och en symaskin! samt ett snyggt fruktfat. M fick en Stieg Larsson-bok och en trimmer, mycket behövligt. :)
Den äldre generationen fick foton på ungarna i Ikea-ramar. :P
Det finns fortfarande några kilo julgodis kvar så om ni är sugna är det bara att komma och smaka. Jag ska ta med till jobbet också så jag inte övergöder mig, efter nyår blir det GI på allvar igen, det funkar ju, men jag har varit så himla dålig på att hålla det på sistone.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket roligt piano! Låter som sjutton, kan jag tänka mig ;) Men du, kristina. Ska du gå ner ännu mer i vikt?

Anonym sa...

hehe, ja e bra på å gömma!!:P Men tack:D