fredag 9 november 2007

Rensa och röja

Nu har jag äntligen städat upp i katastrofområdet som är vår balkong. Allt har liksom en tendens att bli utslängt där i väntan på bättre tider... Nu ligger allt skräp därifrån i vardagsrummet istället. Men snart ska jag hämta bilen (mammas, hon är i Sthlm en vecka) och köra iväg med skräpet.


Såhär såg iaf ungarna ut på dagiskortet, hoppas bilderna blev bra, dom tog syskonkort, det ska bli spännande att se. Apropå kort så funderar jag på att knåpa ihop en almanacka att ge i julklapp till far- och morföräldrar. Jag har funderat på det tidigare, men det har aldrig blivit av, men nu kanske. Måste sätta mig och gå igenom kort isf. Nån som har gjort en sådan och kan tipsa om nåt bra ställe?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fick reklam idag från Önskefoto, så de kan jag tipsa om. Har beställt för två år sedan där eller vad det var, blev jättebra. :)
(www.onskefoto.se)

Anonym sa...

Shit vad Alma var lik Miika där! Och Freja dig!haha...
kram på er

Anonym sa...

Vi har gjort från Önskefoto tidigare. Jag knåpar i år ihop en fotobok till ett par släktingar vi sällan träffar om dotterns 2007 som de ska få. Jag digiscrapar de fotona. Fotoboken kan man göra på flera olika sätt, ska använda mig av www.myphotobook.se :)

Anonym sa...

Vi har gjort från önskefoto förut, tycker dom är jätte bra :)