fredag 19 oktober 2007

Låna dator?

Den här störda datorn verkar ju tyvärr vara totalt inkapabel att bränna fungerande skivor, så nu ska jag låna morsans dator och bränna på den istället. Måste ha ny musik till jobbet, jag är så less på typ allt som finns där!
Åkte därför in till Clas Ohlson efter jobbet för att köpa fler skivor eftersom dom har tagit slut när jag försökt mig på hemmabränt... Sen råkade jag träffa E på Telia-butiken (hon jobbar där) och det resulterade i typ 1 timmes pratstund (tur att det inte var särskilt mycket kunder), en telefon med nyaktiverade finesser samt en minneskort till sistnämnda på 1GB så det ska rymmas typ en ljudbok eller två (min nya hangup).
Ikväll blir det nog film igen, det verkar luta åt Idiocracy, fast jag är mer sugen på att se 300 egentligen. Och M fick ju välja film igår så det borde väl vara min tur nu?

I helgen jobbar jag två 9-timmarspass, sen är det bara två dagar kvar innan min 9-dagars jobbvecka är slut, den har inte känts så lång, men jag är ju bara halvvägs ännu, efter helgen lär jag ju vara död...

Inga kommentarer: