fredag 26 oktober 2007

Ikeeea!

Me like! Imorgon (idag? klockan är ju sent) drar vi. Måste bara skriva klart min shoppinglista och skriva ut den. Sen ska jag roa mig under färden med att bränna foton och sånt på mammas dator, mitt nya usb-minne är bra till mycket. :-) Ska även skapa en eller två blandskivor att lyssna på. Furthermore har jag ett avsnitt av Grey´s på det ifall jag skulle få riktigt tråkigt, men jag tror jag klarar mig utan det faktiskt. Men det är väl lika bra att vara väl förberedd. Kanske borde lägga in Totoro så kan Alma kolla? Hon ska ju med.
Vi ska en sväng till Finlad också och köpa vinterskor åt A, dom är ju aningens billigare där. Kanske en sväng på Alko också, vi får se vad vi hinner med (och jaaa Chukka, isf köper jag Minttu, åt dig också ;)).

Nä, sova nu?

2 kommentarer:

chukka sa...

haha det låter bra det! snällo :)

Anonym sa...

hoppas det inte var alltför mkt folk nu när det är löning. haha. min sambo brukar ha en vardag fri varje månad i mitten av månaden som är avsatt för ikea ;)