lördag 13 oktober 2007

*argh gargel*

ungefär... Skruvar ihop sängen och det går så bra så bra tills vi kommer till sista bulten... Då har "låsmojängen" farit för långt in i det där jävla hålet och vi får fan inte ut den! Kommer på den ljusa idén att borra ett hål högre upp och på så vis peta ner den, för jag har ju haft skruvdragaren på laddning hela dagen, så det borde gå snabbt ju. Jo tjena. Sladden har inte varit i, så skruvdragaren är trögare än en sengångare på neråttjack, så det blir inte alls som jag tänkt mig. Nu ligger den jäveln på laddning (på riktigt den här gången) och det får bli borrning med förhoppningsvis bra resultat imorgon. Sen måste jag ju fylla igen dom där jävla hålen och måla ett varv till, så det blir fint igen. Gissa hur sugen jag är på det. Inte.

Förutom det är det fint iaf, fondväggen blev sjukt lyckad, skarpa kanter och inte som när vi målade fondvägg i sovrummet utan att riktigt veta vad vi pysslade med, kollar man nära så ser man att färgerna flyter in i varandra i hörnen... *visslar oskyldigt*

Imorgon blir det fest för mig! Har återupptagit en bekantskap från förr och vi kommer jättebra överrens, det känns superbra! Så jag är bjuden på fest hos henne. Är mest nervös för att jag inte kommer att känna någon där och bli lämnad helt ensam när vi far ut sen, men jag tänker tvinga henne att se efter mig. ;)

Inga kommentarer: