torsdag 30 augusti 2007

Wihii!

Nu har jag kört igång overlocken, den verkar sy riktigt bra, men såklart gick en nål av och jag fattar absolut inte hur man ska göra för att byta nålar, moster kunde inte hitta instruktionsboken och nu får jag inte tag på henne på telefon så tillsvidare är det systopp.. :(
Jag köpte riktiga löparskor igår, så nu kan jag börja jogga på riktigt, det är ju inte så jäkla svårt, men det var lite trist när jag bara kunde springa på löpbandet på Nautilus eftersom jag fick ont i fötterna av mina promenadskor.. Men nu jävlar ska det springas!
Ska cykla och hämta Alma från dagis nu, sen ska vi till morsan och låna hennes bil så vi kan åka och storhandla.

1 kommentar:

kulli sa...

Hoppas det går bra för henne med på dagis då. F-n vad tiden går, tyckte nyss vi hängde på stan och spanade efter lumpare ;-)
Jag ska titta förbi dig nån dag el kväll också.